środa, 4 września 2013

Co u mnie?

Hmm...

Za niedługo dodam stronę "o mnie" by czytelnicy mogli mnie poznać, niekoniecznie czytając posty wstecz. Poznać, to może złe słowo. Dowiedzieć się czegoś o mnie - będzie odpowiednie.

Ostatnio się dużo u mnie dzieje: tata przyleciał z Anglii i jakoś leci ten czas. To z psem gdzieś jedziemy, to na zakupy, teraz znowu do dentysty zaczęłam chodzić... A ostatnio tak się bałam pójść a dentysta taki miły był i nie było się czego bać. Kolejna wizyta już jutro. A później następna i następna. Dopóki nie poleczę wszystkich ząbków a trochu to może zająć.

Wypisałam sobie listę celów. Tych bliższych na wrzesień i tych ogólnych.
Może uda mi się zrealizować choć część.

Nie mam pomysłu co więcej napisać. Cieszę się, że jakoś te moje dni się czymś wypełniają, coś robię a nie tylko siedzę i myślę o "złych rzeczach" :x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz